Sunday, April 27, 2008

Vääna metsa pissile!

Ma avastasin et kõige parem on blogisid kirjutada kui oled otse voodist ennast püsti saanud ja kui pea valutab:D
Tegin just hunniku pelmeene ja praemuna omale - milline hommikusöök! Ma loodan et see muna pahaks pole läinud.. päris pikka aega juba külmkapis seisnud teine.
Olin 3 päeva Viljandis. Hea oli. Viljandis oli nagu niiiiiiiiiiii soe. Kohe kui ma autost väljas astusin oli nagu vau! Milline soojalaine mind tõukas. VAU - KARU!!....inside see..
Igaljuhul jah. Neljapäevaloli avaliku esinemise loeng. Pidasime kõnet.. ning taaskord sain endale kinnitust et olen pigem kriitik ja lavastaja kui näitleja. Seda on hea teada.
Kevadine Viljandimoli nii ilus ja rahustav. Ma ei kujuta ette mis siis veel on kui õunapuud ka õitsema hakkavad:P Uhh, siis ma ei taha vist üldse tagasi tulla.
Fuh, see sai oli praegu hallitanud maitsega.
Kannatan ära, nälg on suur ja kodus muud süüa pole.
Igaljuhul oli see tsill et Priit sai omale hostel toa asemel terve korteri viljandi vanalinnas nii et ma lihtsalt teiseks ööseks kolisin sinna sisse:D
Nii nunnu korter oli. Ma kujutaks ette et kui ma õpiks Viljandis statsionaaris, siis tahaks täiega sellises korteris elada.
Igaljuhul mõlemad õhtud istusime priidikuga youtubes ja vaatasime haigeid videosid:d hmm:D
Mul on nagu nii hea meel et ma selle inglise keekle raamatu vastatud sain. Nagu kivi oleks südamelt langenud kohe. Mitte et see raske oleks aga just selline tüütu ja mõtetu asi mida peab tegema. Ma kahetsen siiamaani et ma sügisel osasid ainepunkte üle ei kandnud.
Hästi veider on ikka see et käid kõrgkoolisnja siis õpetatakse sulle sponsorlustr ja fundraisingut. Keegi ei usuks kui ma õtlen et mul oli terve päev loeng ülikoolis sellest kuidas sponsoreid saada end kultuurilistele tegevustele. Ei, väga sheff(H)
Tagasiteel tekkis metsik siidri isu. Nii ma siis kuskilt Võhma teeäärsest baarist omale 2 gini kaas aostsingi. See oli selles suhtes viga et mingi Ardu kandis hakkas metsik põiekas tekkima ja kui sul on tallinnani kuskil 100km ringis sõita siis ei ole see just kõige mugavam tunne:D Nii ma siis ei kannatanudki kaugele välja kui lasin ennast Ülemistes maha panna et ma saaks padavai pissile joosta. Hästi ma tunnen siis ju Ülemiste keskust. Esimene asi oli üles leida majajuht:D Ja siis wc.
Jansa ja Jaanus tulid mulle järele. Korjasime Triinu peale ja läksime Tüvesse grillima.
Triinu oli õnnelik, sai lõpuks oma corpsingu pilte teha. Igaljuhul alkohol sai otsa nagu tavaliselt. Siis me ajasime kaine autojuhi Monsa välja, kes kirjutas just oma magistritööd ja sõitsime Tabasalu poole. Vahepeal võtsime Kalamajast Marko ka peale.
Aga paha asi oli see et Tabasallu me kella tõttu enam ei jõudnud. Ja kui olime Vääna poes juba tükk aega seisnud siis otsustab pangakaardi aparaat mitte töödata et me pidime sõitma tabasallu tgasi ekstra tagasi sularaha võtma ja siis väänasse tagasi. raske see joodiku elu.
Igaljuhul lõpuks tallinna tagasi jõudes korjasime magistrali juurest Erkki ka veel peale ja siis tüvesse tagasi. Varsti ilmusid sinna veel Nisu Unn oma sõpradega. Ühesõnaga üks metsik hulk purjus inimesi kes algul omavahel ei tundud aga pärst tundisid. Monsa tõi mu õnneks mingi aeg autoga koju. Ja nüüd kui ma vaatan siis arvan et Jansa jäi vist Tüvesse magama:D Ei, tore õhtu ja nädalavahetus oli. Täis 3 päeva õppimist ja 1 õhtu lõõgastumist. Ja nüüd uuesti pikali (H)

Nägesh.

No comments: