Tuesday, April 22, 2008

Ei viitsi!!

No kohe üldse ei viitsi õppida. Ma ei taha ja ei oska!
Tegelt õppida on lahe jne aga ma ei vitisi neid koduseid töid teha. Kohe üldse mitte. Või ütleme õigemini nii et ma ei oska enam õppida. Vanasti oskasin. Nu jah, siis polnud ka kõrvelahiilimise ässitajaid kõrval nagu telekas ja Internet. Nüüd kohe ikka kanegsti kipub siia arvuti poole. Et läheks ikka vaataks veel seda ja seda. Leppisin oma neljapäevase Viljandisse mineku ka kokku. Õnneks ei pea väga vara seekord minema et saab hommikul natuke kauem magada. Aga see krdi kõne tuleb veel ära teha. Tegelt pole midagi rasket aga ikkagi. Ma ei viitsi ju:D
Tegin nüüd kohvi omale et silm rohkem lahti läheks ja mõte tööle hakkaks. Oh, mingi tunni pärast algab taaskord Stargate nii et selleks ajaks võiks inglise keel vähemalt valmis olla.

Vahepeal õppimisest eemale hoidudes tegelesin sellise asjaga. Selline näeksin ma välja Simpsonite multikas:P

Nii... aga nüüd tegutsema. Kohvi hakkab mõjuma vist.
Homme on abitureintidel tutipäev... heh-hee saab lahe olema. Aga mul nii kahju et nad lõpetavad aga see juba hoopis teine jutt.

sauplau.

No comments: