Monday, April 21, 2008

Oh.. läbi sai! Tehtud!

Jüripäev on läbi.. ja niimkuradima hea on olla.
Pool aastat suurt planeerimist ja närvid söömist ja nüüd siis sai asi tehtud. Kogemus jälle juures. Tavaliselt olen harjunud üritusi korraldama ja organiseerima minu masti inimestega ehk siis rõõmsameelsete ja viimasel minutil inimestega. Seekord oli teisiti. Kui eri eluvaldkonna 7 inimest korraldavad ühte asja, kellel on erinevad elutempod ja harjumused, siis ons ee üks paras katsumus.
Aga näe - tehtud sai.
Üritus oli võimas. Kui ma siis viimasel päeval raekoja platsil seisin ning kogu seda massi vaatasin, siis oli ikka hea tunne küll et nii suurele rahvahulgale sai selline üritus korraltatud. Söömistest meelelahutuseni.

Minu teha oli siis peamiselt meelelahutuslik pool. Esines uus tõusev täht eesti popmaastikul, ans. Cramp. Heh, tuttavad näod olid kui ma neid nägin:P Nad ka ehmatasid ära nähes et ma skaut olen:D Seda enam, et sellist üritust korraldan:P
Mind ennast ehmatas ära see et teenisin välja eeskujuliku skaudi märgi:P Naljakas:P
Öösel pidas Tannu sünnat aga ma sinna kahjuks ei jõudnud. Ma loodan et ta pikka viha ei pea. Kuigi igast ürituste pärast juba 3-s aasta mil ma tema sünnale ei jõudnud.

Ainuke miinus seoses jüripäevaga on see et mu jalad on siiamaani haiged. Varbad on villis ning parema talla alt on vist mingid närvid kahjustada saanud. Jube valus on, käia on paha jne.

tv6 pealt käib stargate. Laitmatu. See uus kanal on ikka nii hea.
Homme varakult tööle. Mingi mikri pärast ning teatud õpetaja pärast on vaja ennast 8-ks kohale ajada. Õnneks sain ratta korda, et saan sellega rongi peale kiirustada. Nii kuradime hea oli ikka korra rattaga sõita juba hea. Kevad südames ja hinges kohe.

Nüüd on esmaseks prioriteediks õppimine mis on mul viimasel ajal väga väga unarusse jäänud. Pole vist mingi kuu aega ühtegi õpikut lahti teinud.

Tsauplau.

No comments: