Tuesday, July 15, 2008

Sieben fuhrn´ nach Düsseldorf und einer fuhr nach Köln!




Täna siis käisime Düsseldorfis. Ehk siis sain ka seal lõpuks ometi ära käidud. Kõigepealt läksime Reni ääres olevat Medienhafenit vaatama. Seal asusid Nordrhein-Westphaleni parlament, teletorn, raadiomaja jne. Ja mingid hästi huvitavafuturistliku arhitektuuriga majad.


Äge oli. Siis läksime tänavale Königsallee, mis kujutas endast shopingu tänavat,aga selliset kallite asjade, fashioni asjade. Nuh nagu Armani ja Cucci jne. Ehk siis rikkurite tänav:D

Ja seejärel lastimeid vanalinnas vabaks. Kolasime natuke ringi, sõime ja siis läksime tivolisse. Täiega äge oli seal. Ei anna kohe absoluutselt võrreldaeesti omaga. Nagu daaa :D Käisime Ailaga mingil atraktsioonil, kettkarusellil, mis oli 52 m kõrge. Täiega õudne oli. Mul oli junn nii jahe, ma hoidsin 10ne küünega oma toolist kinni. Enam ma sinna peale ei läheks:D Muidugi vaade olilaitmatu. Tervet linna nägi.. aga ma ei julgenud eriti vaadata kah:DSiis käisime veel peeglitega labürindis, see oli ka täiega äge ja siis veel sellisel ameerika mägede taolisel asjal, kussõitsi vees koguaeg ja võisid märjaks saada. Pugisime pähkleid bibg jõime jäämahla.
Selline ehe värk ikka.Nüüd siin õhtul mängisime rahvaga kaarte. Õpetasime maltalastele potikat ehk siis turakat mängima ja siis rahvashakkas diskotama. Ma ei viitsinud, kuna jalad on linnapeal kolamisest sõnaotsesesmõttes rakkus ja düsseldorfist sain kerge külmetuse kah, siis tulin nüüd tuppa ära.Kurk on nii valus. Lootsin baarist paar pitsi kärakat saada ja niiviisi ennast ravida aga müügil on vaid lahja alkohol.Nii et tuli teed juua.Aga praegu jah, ma kardan et olen homseks täitsa haige.. aga ei tohi, sest homme on Amsderdami minek. Ja sinna ma lähen ükskõik kui halb mul ka ei oleks!

No comments: