Tuesday, July 15, 2008

Fucking FUCKING rain!!

Persse!! Koguaeg sajab. Ja see ei taha otsa ka lõppeda. Ma loodan et viimastel päevadel siin läheb ilm vähemaltpäikeseliseks.Igaljuhul hommikupoole tegi rahvas kollaazi teemal "Mis on Euroopa?". See oli selline grupitöö. Ma taaskord kasutasin oma õpetaja eeliseid ja ei võtnud sellest osa, sest tahtsin netti minna. Aga kuna siin mingi wifi jupsis terve päev siis kahjuks ei saanudki. Väga oleks vaja minna sest meie presentatsioonini on vaid loetud päevad ning tahaks selle ikka hea teha:)Igaljuhul teisel päeva poole tegid slovakid oma ettekannet ja siis oli vaba aeg. Kuna oli selline vuss peal ja ilmka halb siis passisin oma toas ja vaatasin filme. Oli vaja kohe üksi olla. Väsimus ka peal kuidagi.Ja nüüd õhtul istusime taaskord Heidekelleris, mängisime yazzit ning sumisesime niisama;)Täitsa äge õhtu oli. Ja nädala pärast olen ma juba kodus. Kiiresti läheb see aeg kuidagi. Samas see tundub nii ammu,kui me selle pika bussisõidu ette võtsime ja magada üritasime kuigi kõikvõimalikud Poola linnade tuled jälle ülesäratasid. Jälle elukogemuse võrra rikkam:)Aga nagu Aila täna juba mainis, siis kerge koduigatsus on juba. Tal on täiega aga mul tekkis selline väike täna. Tegelt muidu ei olegi aga tahaks enne malevat nagu pikemalt puhata kui 3 päeva. Ja õigemini kuna tuleb Gerli ärasaatmispidu,siis ei tule mittemingit puhkust. See on paha. Tahaks Siilis natuke rohkem lebotada...

No comments: