Monday, July 14, 2008

Isegi vihmaga ilus - Brüssel!


Ja nii ongi. Käisin esimest korda elus Brüsselis. Ja mulle täiega meeldis. Üle ootuste ilus. Millegi pärast oli mulBrüsselist selline klaasmajade ettekujutus. Selline igav ja täis suuri klaasmonstrume. Aga ma imestusin positiivselt. Oli küll klaasmaju, aga need ei häirinud. Igaljuhul esimene mulje Brüsselist oli väga sümpaatne.
Hakkasime hommikul liikuma kuskil 10 ajal. Sõitsime läbi Hollandi ja hopsti olimegi Belgias. Tee ääres olid lihtsalt sildid,et "Tere tulemast Hollandisse" või lihtsalt "Belgia". Veider:D. Selline see euroliit ongi.




Brüsselisse jõudes suundusime Euro Parlamendi hoonesse. See oli väiksem kui ma arvasin. Ning ma ajasin selle Strasbourgihoonega segamini. Ühesõnaga teine pilt ootas mind ees. Aga muidu oli ok. Meile räägiti veits süsteemist ning siis saime ka saalis istuda, kus käis parajasti Euroopa social ja economic komitee istung. Kõrvaklapid peas, sai ka sedaeesti keeles kuulata:)Kuna vihma sadas, oli paha minu plaanitud corpsingu pilte maja ees teha. Aga kuidagi moodi ma seal maas ikka kakerdasin:p



Siis sõitsime linna. Kuninga lossi ees pandi meist bussist maha ja siis kõik omapead.
Koguaeg sadas vihma, aga muidu ilm oli soe. Ja nagu ma enne mainisin, Brüssel on isegi vihmaga ilus. Igaljuhul mulle väga meeldis.Kolasime niisama linna peal ja siis käisime söömas ja juba oli aeg tagasi minna. Enne linnast lahkumist käisime veel 1958 aasta maailmanäituse monumendi - atoomikumi juures. Päris võimas "ehitis" oli
.
Ja nüüd olengi tagasi Saksamaal, Dingdenis.
Lõpetuseks mainin ära et jälle on seltskonnas uus paarike tekkinud:D Leedukas Tomas ja üks slovakkia tsikk:DKuna eile oli siin kohalike türklaste lõpupidu, siis enamus meie rahvast käis nendega metsas joomas. Ju nad seal üksteist leidsid siis:D

No comments: