Tuesday, May 6, 2008

Hingepiinad

"Õppida-õppida-õppida" ütles kunagi Lenin.
Tahaks küll ja täiega aga lihtsalt ei jaksa. Nüüd ma siis tunnen neid kaugõppe võlusid..
Vaataks hea meelega Forrest Gumpi telekast. Üks lemmikutest. Igas mõttes.
Tegelikult ma peaksin võtma õppepuhkuse... aga ma ei saa seda ka endale lubada. Tööl on palju teha ja ei saa lihtsalt niiviisi puududa. Kuigi vaja oleks väga.

Siin ma siis olen. Oma hunniku töökohustuste, ülikooliõpingutega, skautlusega, malevakohustustega ja sinna sisse peab veel ära mahtuma eraelu. Suhteliselt raske on. Uhh, oleks juba suvi käes.
Kuigi suvi ona ka kõik juba ette planeeritud. Põhimõtteliselt iga päev. Ja paljudel päevadel on nii et mitu asja kohe. Tihtipeale soovin ma et see ei oleks nii. Aga nii kui mul natukeni energiat on kohe jälle planeerin selle ära..paha-paha..

1 comment:

C said...

suvi ona ka
it says everything;)
ok ok kirjaviga muidugi:D:D